söndag 10 augusti 2014

Blå blå vindar och vatten

Detta armband gjorde jag innan jag började designa ett blått armband till Maria. Jag ville känna på hur de nya blåsvarta pärlorna fungerade med de blåa svarovskikristallerna. Tänkte först att de var för mörka men de fungerade ganska bra tycker jag själv. Armbandet är 55 cm  långt och viras tre varv runt handleden. Knappen är silverfärgad och det är svart nylontråd. Pris 200 kr.
Blått wraparmband som viras tre varv kring handleden.
Armbandet passar förstås mycket bra till blåjeans. Jag har ett liknande själv som jag gärna använder till mina jeans och till min blåa desigualkjol.

Matchningen kjol och armband kan du se på Instagram, sök på bykibh så hittar du mina bilder.
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...